#40834: "Discarding skips the turn of the 3rd tribe"
Bu rapor neyle alakali?
Ne oldu? Lütfen aşağıdan seçin
Ne oldu? Lütfen aşağıdan seçin
Lütfen aynı konuda bir rapor olup olmadığını kontrol edin
Eğer evet ise, lütfen bu rapor için oy verin. En çok oy alan raporlar ÖNCELİKLİ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detayli tanim
-
• Eğer varsa, lütfen ekranda gördüğünüz hata mesajını kopyalayın/yapıştırın.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Lütfen ne yapmak istediğini, ne yaptığını ve ne olduğunu açıkla.
Yes, move 90
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
-
• Lütfen görüntülenen metni kendi diliniz yerine İngilizce olarak kopyalayın/yapıştırın. Bu hatanın bir ekran görüntüsüne sahipseniz (iyi uygulama), onu yüklemek ve bağlantıyı buraya kopyalamak / yapıştırmak için Imgur.com kullanabilirsiniz.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Bu metin çeviri sisteminde mevcut mu? Evet ise 24 saatten fazla bir süredir tercüme edildi mi?
Yes, move 90
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
-
• Lütfen önerinizi tam ve net olarak açıklayın, böylece ne demek istediğinizi mümkün olduğunca kolay anlayabiliriz.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
-
• Engellendiğinizde ekranda ne belirdi (Boş ekran? Oyun arayüzünün bir parçası mı? Hata mesajı?)
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
-
• Kuralların hangi kısmına BGA adaptasyonu tarafından saygı gösterilmedi
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Kural ihlali oyun tekrarında görünür mü? Eğer evet ise, hangi hareket numarası?
Yes, move 90
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
-
• Hangi oyun aksiyonu yapmak istedin?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Bu oyun eylemini tetiklemek için ne yapmaya çalışıyorsun?
Yes, move 90
-
• Bunu yapmaya çalıştığınızda ne oldu (hata mesajı, oyun durum çubuğu mesajı, ...)?
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
-
• Oyunun hangi aşamasında sorun oluştu (mevcut oyun talimatı neydi)?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Oyunda bu hamleyi yapmaya çalıştığınızda ne oldu (hata mesajı, oyun durum çubuğu mesajı, ...)?
Yes, move 90
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
-
• Lütfen görüntü sorununu açıklayın. Bu hatanın bir ekran görüntüsüne sahipseniz (iyi uygulama), onu yüklemek ve bağlantıyı buraya kopyalamak / yapıştırmak için Imgur.com kullanabilirsiniz.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
-
• Lütfen görüntülenen metni kendi diliniz yerine İngilizce olarak kopyalayın/yapıştırın. Bu hatanın bir ekran görüntüsüne sahipseniz (iyi uygulama), onu yüklemek ve bağlantıyı buraya kopyalamak / yapıştırmak için Imgur.com kullanabilirsiniz.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Bu metin çeviri sisteminde mevcut mu? Evet ise 24 saatten fazla bir süredir tercüme edildi mi?
Yes, move 90
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
-
• Lütfen önerinizi tam ve net olarak açıklayın, böylece ne demek istediğinizi mümkün olduğunca kolay anlayabiliriz.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Hangi browseri kullaniyorsun?
Mozilla v5
Rapor geçmişi
In the gameplay section of the rules, playing cards and choosing to discard aren't really described as normal/not normal.
In that case, players would have to play for the 3rd tribe even after discarding a card. If so, should the 3rd tribe be played after drawing a card? The rulebook kinda emphasizes that when you choose to play a card, you play THEN you draw, but for the discard action, it seems more like a simultaneous action
But maybe the current interaction is the intended procedure, as the rulebook heavily implies that playing cards is the normal action.
Anyway, I cound't find any clarification of this, and maybe i just didn't understand the rules for 2 players
When you discard a card, this is your only action. You DON'T play cards for the third tribe in this case. The rulebook indeed leaves room for interpretation here.
Bu rapora ekleme yap
- Başka bir masa ID / hareket ID
- F5 sorunu çözdü mü?
- Bu sorun cok mu oluyor ? Her zaman mi ? Tesadüfen mi ?
- Bu hatanın bir ekran görüntüsüne sahipseniz (iyi uygulama), onu yüklemek ve bağlantıyı buraya kopyalamak / yapıştırmak için Imgur.com kullanabilirsiniz.
